Veckan i få ord

Det är ju sjukt hur trött man kan vara av att bara haft teori några dagar på en vecka. Men antar att det är tröttheten från att ha hållit igång med VFU i fem veckor som sätter in nu. 
Känner mig förvånansvärt lugn dock då jag känner att jag har koll på läget vad gäller plugget och att jag är i fas. 
 
De kommande veckorna är ändå förhållandevis lugna i och med den stora läkemedelsberäkningstentan som är den 13 november ... Är inte skraj för jag tror att det kommer gå bra, men samtidigt så ska man väl vara ödmjuk och ändå få räkna med att sitta och plugga lite extra matematik på kvällarna. 
 
Färdighetsträning i CVK kommande vecka vilket ska bli kul. Har bara sett piccline när jag var ute på VFU så vi får se hur det skiljer sig i insättning, omläggning, osv. 
 
Jag har inte mycket mer att skriva för tillfället, men troligen kommer det upp lite spontaninlägg. Kanske några såna klassiska listor man gjorde förr i bloggar ... eller så gör jag någon slags analys av tv-serier ... 
Meh, vi får se. Det är söndag så ska nog mest chilla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: