Det dröjer ...

Har tänkt lägga upp ett bildinlägg för första gången ever. Jag har aldrig varit särskilt publik på nätet. När jag var yngre var jag livrädd för att ens ladda upp en profilbild som faktiskt föreställde mitt ansikte - i rädsla för att bli dömd och granskad. Jag var livrädd för elaka eller negativa kommentarer. 
Jag gav mig sällan in i diskussioner i Facebook-grupper för tänk om någon skulle vara elak eller tycka att jag var dum i huvudet!? 
 
Nuförtiden är jag inte rädd för det, men jag är fortfarande väldigt eftertänksam i vad jag väljer att lägga upp och dela på nätet. Det kommer möjligen ett bildinlägg längre fram, men främst så lär det bli många fler åsiktsinlägg där jag mest rantar och skriver ner mina åsikter om sådant jag läst och sett och hört under den senaste tiden. 
 
Jag har alltså inte glömt bort att jag har en blogg - jag samlar bara mina åsikter och försöker konkretisera vad jag vill få fram.
 
Puss och kram så hörs vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: